الأربعاء، سبتمبر 03، 2008

انا بسمع فيروز - اغاني فيروز

منهم لله اللي كانو هيخلوني أكره فيروز
الله يسامحهم بقى
بس انا كنت بكلم ميمو في حاجة قريب
لو الواحد كره كل حاجة حلوة عملها مع حبيبه بعد ما حبيبه دا طلع مش مظبوط
يبقى مش هيبقاله حاجة يحبها !!!!!!!
اه والله
لا مكان ولا مطعم ولا اغاني ولا طريق ولا شارع
انت حتى ممكن ترمي موبيلك وتسيب شغلك وتنتحر بقى وتخلص :P :P
يبقى خلاص اللي راح راح
تسمعو معايا فيروز؟
دي الأغاني اللي جالي صبر أرفعها...................
أعطنى الناى وغنى
البحر شو كبير
(تك تك تك يا ) أم سليمان
بحبك يا لبنان
بكتب اسمك
حبيتك بلصيف
سألتك حبيبى
سألوني الناس
سنرجوا يوما
سهر الليالى
شط اسكندرية
طلعت يا محلى نورها
موعود
يا انا يا انا
يا طاير
يا طير الوروار
يا قدس يا زهرة المدائن
يا ليل
يا مرسال المراسيل

هناك 3 تعليقات:

  1. عيب عليك يا راجل حد يفكر انه يكره فيروز عشان حتة حاجة اخدت اوت فيها.


    عجبتنى نظرية لو كرهنا كل حاجة كنا بنحبها مع اللى كنا بنحبه يبقى هنكره كل حاجة فى الدنيا
    تخيل لو كان اللى بتحبه كان خلاك تحب حاجة مهمة يبقى عشان سيبته يبقى هتبطل تعمل الحاجة دى.

    ع فكرة انا بسمع فى فيروز دلوقتى:ي

    سلاموز.

    ردحذف
  2. بقى أنا أخدت أوت؟؟

    ماشي
    فعلا بلاش تكرهي كل حاجة حبيبك خلاكي تعمليها
    يعني مثلا مش ترجعي للسجاير تاني :P

    ردحذف
  3. ما في حد بيكره الفنانة المتالقة فيروز...وانا بصراحة احبهاواحب اغانيها الجميلة ...

    ردحذف

فضلا اترك تعليقك أو أكتب طلبك هنا، مع الحفاظ على أدب الحوار، واكتب اسمك من فضلك....